2015-04-01

När det vänder


Dante har haft två tuffa dagar men blev sig själv här på kvällen. Han var på så bra humör att vi knappt fick isäng honom :)
Han har haft hög feber men den var borta idag. Han är snorig och slemmig och verkar ha tandsprickning. Han har varit som ett plåster på mig både igår och idag. Min underbara man kom hem på eftermiddagen och hjälpte mig så jag fick ta en dusch innan jag gick ut för att hämta Leo. 

På vägen hem hämtade vi två paket. Ett till mig med en finfin kofta från Odd Molly. 
 
Och sen ett paket till hela familjen men det var en även en överraskning för Martin. Och han blev verkligen glad. Roligt! 

Vi ägde inget i familjen när jag växte upp men jag spelade hos vänner. Tänk att jag nu, 20 år senare, köpte ett till min egna familj :) Både retro och coolt. Lika roligt som då. 

Inga kommentarer: