2015-04-03

En lång fredag

Febern går upp och ner på båda barnen. Dante har klarat hela denna dag utan febernedsättande men har varit stundtals gnällig. Denna snuva alltså!

Leo har mest legat i soffan och sovit. Han är ju för fin ändå och vi har gosat en hel del. 

Jag och Martin har servat barnen, städat, tvättat och tvättat och handlat mat. Tur man är två dessa dagar :) 

Just nu tittar jag på Let's Dance medan Leo ligger bredvid mig och pillar på iPaden. Martin satt och kollade med oss i några minuter innan han tröttnade, haha. 

Det verkar bli en hemmadag imorgon också. Ingen släktträff i Sala med påskäggsletning :( Mina föräldrar har flyttat och jag hade så gärna velat vara där och hjälpt till. Förhoppningsvis kan vi åka på söndag eller måndag. 

Hoppas ni har en trevlig långfredag :)

Inga kommentarer: