2015-01-24

Sjukvecka

Älskade lördag. Detta blir en helg fylld med vila, mys, bus och god mat. Vi har varit sjuka hela veckan nämligen. Dante började racet med förkylning och feber natten till måndag. Jag vabade till onsdag. På torsdag var Dante på dagis och jag på jobbet men Martin fick vara hemma med Leo. På fredagen var alla friska utom jag, så jag vabade Leo (hans feberfria dag) och Dante fick vara hemma han med. Jag var halvdöd hela förmiddagen och är fortfarande helt slut på energi. Men som jag sagt många gånger tidigare. Mycket hellre en riktig förkylning än en magsjuka :)

Just nu sover Dante och Martin och Leo är ute och åker snowracer. Jag ska ta en dusch och plocka lite här hemma medans det är lugnt. 

Trevlig helg på er alla!
(Nedan: några bilder från veckan)

Inga kommentarer: