2015-01-20

Helg, tandvärk och feber

Hej hej!

Helgen var toppen. Svärföräldrar kom och sov över så jag och maken kunde gå på överrasknings-/födelsedagskalas hos Bea och Johannes. Vi fixade även klart rummen här hemma och är så nöjda! Barnen med för den delen och de leker mycket hellre själva där inne. Mindre plock ute i kök och vardagsrum har det blivit också.

På söndag kväll kände jag mig så tacksam över att vi slapp magsjukan för denna gång. På natten vaknade Dante med 40 graders feber. Suck. Känner själv av halsont och lite sånt men jag tar hellre tre förkylningar på samma gång än genomgår en magsjuka. Iaf så har ännu en kindtand tittat fram i Dantes mun och minsta lilla baskilusk verkar sätta sig hos honom när en tand vill titta ut. Vakna och bökiga nätter och klängiga dagar... 

Nej, nu är det dags för mig att säga god natt och hålla tummarna för att Dante får sova bra!


Inga kommentarer: