2015-01-16

Fredag igen!

Ojdå, har det redan gått en vecka?
Fredag kväll är här igen, den bästa kvällen på veckan. 

Denna vecka har varit...turbulent. Jobb, lämning och hämtning som vanligt, orolig att Dante var magsjuk (satte i halsen) och sedan bröt magsjukan ut på Leos avdelning så då är man orolig över det. Jag är glad varje dag vi får vara friska och jag får vara på jobbet. Älskar mitt jobb och uppskattar så himla mycket att vi kan gå runt (ekonomiskt) på att jag jobbar 80% och får hämta våra gullungar något tidigare :) 

Idag, efter hämtning och middag, drog jag och Martin igång med flytten. Vi har bytt rum med barnen. Vi kände att dom behöver ytan mer än oss så dom fick det större rummet. Vi kan då bli hårdare med färre leksaker här ute i vardagsrummet då också ;) 
Det var precis så vi hann innan barnen tröttnade och ville lägga sig. Vi får göra klart imorgon helt enkelt men det hela känns jättebra! Jag älskar att röra om lite och flytta möbler. Jag vet inte hur ofta jag flyttade om möblerna i mitt gamla flickrum :)

Nu ska jag fortsätta med min middag (den glömdes bort i allt flyttkaos) och så önskar jag er alla en trevlig helg!

Typ de två enda bilderna tagna denna vecka..

Inga kommentarer: