2014-11-29

Timme för timme

Vi tar dag för dag här hemma. Ibland timme för timme. 
Natten var såklart stökig och det blir nr 4 i rad som jag inte får sova bra. Inatt är det Martins tur att ta det ansvaret. Jag har fått feber idag så jag behöver få vila. 

Annars har jag njutit av solen. Gick till Ica med Leo sovandes i vagnen (detta var såklart innan febern slog till). Han passar på ibland :) Väldigt skönt att komma ut och få ha min kropp ifred en stund. Dante är som ett plåster nu när han är sjuk. Han vill ju helst bara sova på mig. 



Huwa, vad tufft det är när de små är sjuka. Verkligen otur att han ska ha så humla ont i munnen också! Nu är ju två tänder till framme och ska bara ut hela vägen. Tror dock det redan är fler på g. 

Dante sover för första gången på länge i sin säng och Leo får sova med mig i stora sängen. 
Nu håller vi tummarna att vi alla får sova bra och mår bättre imorgon. Jag vill få lite adventsfint :)

Inga kommentarer: