2014-08-03

Shopping, spontanutgång och brand

I fredags var jag med mina små grabbar till Solna centrum. Dom var exemplariska och det blev både shopping till mig och en fika innan vi åkte hem. 

Leo däckade på vägen hem. 

På kvällen kom Emilie på middag och lek med barnen. Leo ville vara med Emilie hela tiden :)


Mycket prat hann vi med innan klockan blev halv ett. Då gjorde vi oss klara på fem minuter och gjorde dn spontanitgång. Det blev Solidaritet till kl fyra så gårdagen var seg, hehe. Men såå roligt vi hade och jag fick verkligen dansa loss. Många som inte trodde på att jag var gift tvåbarnsmor ;)

Då gårdagen var så lugn och tråkig blev vi glada när Malin hörde av sig och vill ha oss med till Tyresö på bad och lek. Vi har här i Stockholm haft världens åskoväder tidigt imorse så vi väntar lite och ser vad det blir för väder bara. Tänk, hade inte Sala kunnat få lite av vårt regn?! Mamma har berättat att brandmolnet täcker solen och gör att det luktar brand inne i Sala :S
Utanför mina föräldrars hem. Vi som ska dit i veckan...hoppas nu regnet inte hoppar över Sala nu när det kommer inom några dagar. 

Inga kommentarer: