2014-08-05

Bad, magsjuka och brand

Så...vad har hänt senaste dagarna? 
Vi åkte med Malin, Håkan och barnen till Tyresö, till ett jättefint badställe. Tyvärr var getingarna så på att vi fick kasta i oss McDonaldsmaten vi köpt som picknick. Lite bad och lek hann vi med iaf innan vi åkte hem. Sjukt varmt och två ur familjen Roswall blev magsjuka, vätskebrist trodde vi. Vi fick iaf grillat hemma hos dom innan vi åkte hem. 

Igår jobbade Martin och jag och pojkarna var en sväng till plaskis. Det enda rätta i detta varma väder. 

Inatt började jag känna mig dålig och denna dag vill jag helst spola fram. Jag och Dante är magsjuka (kommer inte ihåg att jag någonsin mått så dåligt) och Leo har haft ont i magen hela dagen. Martin är såklart hemma och har gjort allt.  Min underbara man. Jag har inte kunnat stå på benen förrän nu. 
Mysig stund på golvet mitt i allt kaos. 

Vad som mer bekymrat mig idag är den där dumma branden. 90% av statusuppdateringarna på fb handlar om det då jag kommer från Sala och mina föräldrar, bror och farmor bor där. Jag önskar bara att det fanns någon jag kunde göra?!

Nu ska vi mest klara av natten och hålla tummarna att Leo, om han skarp det får det snart, annars får slippa. Jag börjar äntligen må bättre. Stor kram på er alla!

Inga kommentarer: