2014-07-30

Städdag

Idag har vi varit inne. Värmen är inte lika jobbig men gör att allt går lite långsammare. Fläktarna går på max här hemma och vi vädrar där inte solen skiner. Idag har det kommit lite mer regn. Mysigt. Getingar finns det många av dock, och dom kommer gärna in och är väldigt påträngande. Omysigt. 

Jag har städat lägenheten idag. Plockat, plockat, plockat. Dammat, dammsugit och torkat golv. Håller på att tvätta täcken nere i tvättstugan just nu (passar på när man inte behöver dom ;)).

Här är några bilder från de senaste dagarna:
Leo tycker jag är blek.

Bröderna. 
Dom kan vara så söta med varandra, dessa två, men just nu är det mest bråk. Leo är på Dante hela tiden, jag kan inte lämna dom ensamma. Hoppas, hoppas det går över fort!

Nu har Dante äntligen somnat här bredvid mig och det är dags för mig och Leo att ta en sväng till tvättstugan. Trevlig kväll på er!

Inga kommentarer: