2014-08-20

Njuter sista dagarna

Leo är på dagis, ursäkta, förskolan och Dante sover. Jag passar på att vila lite jag med då Dante ville upp kl fem imorse. Mina barn har alltid varit morgonpigga men jag är glad att Leo ofta kan sova ända till halv åtta då han inte sover mitt på dagen längre. Vi får se hur det går sen när jag börjar jobba och det blir tidiga mornar för oss alla. Det är ju bara denna och nästa vecka kvar, sen ska Dante skolas in på sammaförskola som Leo går på. På hans gamla avdelning med världens bästa personal. 

Jag passar på att njuta dessa dagar vi har kvar, jag och Dante. Känns lite konstigt att bara vara han och jag då Leo varit hemma så mycket med oss. Det är tyst och lugnt. Så lugnt det kan bli med en ettåring ;)

Lek med bilar. 

Syns kanske inte men han snurrar och dansar till låten "Happy" ;)

Spanar på traktorer och lastbilar. 

Och sen dansa lite mer! 
(Nappen brukar han bara ha när han ska sova.)

Nej, nu ska jag blunda en stund innan Dante ska upp och vi ska gå iväg till förskolan. 

Inga kommentarer: