2014-08-22

Fredagsshopping

Det är fredag och solen skiner! Hösten kom verkligen med fart i år. Hade ju inte tackat nej till lite värme men å andra sidan njuter jag av att klä mig i höstkläder. 


Idag åkte jag och Dante in till Solna centrum efter vi lämnat Leo på förskolan. Vi hann med lite shopping och fika innan jag fick skynda mig hem för att lägga Dante. Han verkar sovandet och längst i sin säng så nu när han bara gör det en gång/dag försöker jag hålla mig hemma då. Trist men hey, det är inte för evigt. Det av något har barn nr 1 lärt mig. Att allt har sin tid och vips så är viss problem borta, andra har tillkommit och snart är dom stora och då kan man till och med sakna det!

Här är lite av dagens shopping. Jag har aldrig tidigare ägt ett puder men blev såld på detta (bareMinerals), som inte är dåligt för hyn heller. 

Nu är det snart dags att väcka Dante och gå till föris. Ikväll är det fredagsmys och Leo har önskat sig "dips" (chips). Tror det blir sushi för mig och Martin och pannkakor till barnen till middag. Orkar inte stressa ihop någon middag då båda barnen kraschat av trötthet just då hela veckan.
Imorgon bitti ser det ut som att jag äntligen får komma upp till Dalarna. Längtar!

Trevlig fredag mina vänner!
(Fokusera på blommorna "i håret", inte på muffinsresterna)

Inga kommentarer: