2014-08-28

Jobbiga nätter

God morgon allihopa!
Idag är jag lite segare än vanligt. Dante ville vara vaken mellan halv ett och tre inatt. Ingen direkt orsak vilket får mig och Martin att tro att det är en utvecklingsfas. Han lär sig nya saker varje dag nu och han både skojas och visar hur smart han är ;)

Efter att frustrationen lagt sig (över att bli väckt och ofrivilligt vaken) råkade jag visst klicka hem lite kläder. En höstjacka till mig och ett par jeans till Leo. Hehe. Dagens i-landsproblem med smartphones. 


Just en sån här sak kommer jag sakna mindre än andra med just småbarn. Att man inte kan slappna av när kvällen kommer. Då går man på ett mörkt, tyst och ensamt nattpass. Dante har varit lite bökig om nätterna senaste tiden så på den fronten längtar jag till han är lika stor som Leo. Leo kan i alla fall säga vad som är problemet om han vaknar. 

Nej, nu är det dags att göra oss klara för dagen. Jag håller tummar och tår över att jag kan sova när Dante gör det. Vi får se. 

Harm bra dag gott folk :)

Inga kommentarer: