2014-06-15

Feber och tivoli

Jag hörde att dag två på summerburst var ännu bättre än första. Själv fick man stanna hemma med feber. Bara någon grad men ont i hals och superseg. Skittrist men jag orkade inte riktigt bry mig. Mina föräldrar stannade tills barnen var lagda sen fick jag en filmkväll i soffan. Martin åkte ju in såklart, eller ja, jag skjutsade honom.

Men så segt att bli sjuk, jag menar, jag hade tre lager mer kläder på mig än de flesta! Jaja. Febern försvann iaf inatt men förkylningen sitter kvar. Kan knappt svälja. Vi tog oss ändå ut till kungens kurva för lite tivolilek med några vänner. Det här med karuseller är inte riktigt Leos stora intresse än så vi gick till leklandet i heron city istället. Bollhavet alltså...vi höll knappt på att ta oss därifrån ;)


Nu ligger jag och strökollar på filmer och njuter lite av egentiden. Leo har ju nu "sommarlovstider" vilket betyder 15 h/vecka, så han blir hemma med mig och Dante imorgon. Jag är ju bara hemma denna vecka till, sen jobbar jag! Men bara för två veckor, sen är det semester ;)

Inga kommentarer: