2014-06-14

Lek och summerburst

Vilken dag igår! 
Malin och hennes döttrar kom förbi på morgonen. Både Maya och Leo var hemma från dagis så det skulle passa med lek på rummet så jag och Malin kunde fika och snacka skit. Ha. Fyra barn under 3,5 år. Vi hade inte en lugn stund. Var det inte Leo som var arg och bråkig så var det Maya som hittade toaborstar och hoppade i sängen. Yasmine ville bara vara i famnen och Dante var grinig då han inte sov nog på eftermiddagen. Haha. Underbart men intensivt ;)

Jag hann på nåt sätt göra mig klar tills mina föräldrar kom och när Martin hade jobbat klart tog vi tunnelbanan till Gärdet och summerburst. Vi mötte upp några vänner och dansade till halv elva, då vi kände att det räckte. Taxi hem och sova.

Nu ligger jag i sängen och njuter av tystnaden. Mina föräldrar är ute med barnen så jag ska passa på att ta en dusch. Sen är det dags för dag två på summerburst!

 Svinkallt och mulet. Man fick dansa sig varm ;)
Lyxigt att få ha sin man för sig själv.

Inga kommentarer: