2014-05-26

Måndag

Jag såg nu att tre inlägg från senaste dagarna, veckan(?) inte blivit publicerade. Dom kom nu lite huller om buller så ni får ta dom som dom är. 

Idag åkte Martin iväg på jobbresa, han är tillbaka imorgon. Han valde ju att vara hemma igår och fira med familjen så det blev en tidig morgon för honom idag. 

Jag har idag lämnat Leo på dagis. Där byggs det om så han och hans lilla grupp "bor" provisoriskt i lekhallen. 

Jag har lämnat lakan och handdukar till vår kiosk här i Järvastaden och dom kommer få åka med i en lastbil till Bosnien, till mer behövande. Jag ska försöka se om vi har fler saker här hemma vi kan ge då några fina killar valt att själva hyra lastbil och köra ner saker till de drabbade. Bilder kommer och det ska bli roligt att se. 

Vi har lekt ute och tagit det lugnt inne. Jag har plockat och städat lite då vi har tvåårsbesiktning imorgon. Barnen sover sen ett tag och jag strökollar just nu på tv. En lite annorlunda men bra måndag :)

Inga kommentarer: