2014-05-27

Lugn stund

Vi har varit på öppna förskolan här på förmiddagen, jag och Dante, och resten av Järvastaden typ. Fullt, nästan kaotiskt. Det blir lätt det när tre (?) dagmammor var där ned deras barn. 
Dante är inte riktigt redo för sångsamling ännu, eller så är det inte hans grej. Leo satt i mitt knä, helt still och var nöjd med det. Dante vill upp och gå iväg. Det ska hända saker. Det är så roligt att dom är så olika :)

När vi kom hem mötte jag besiktningsgruppen så då bad jag dom komma hem till mig på en gång då Dante sov och inte skulle bli väckt senare. Jag fick mitt sagt och vissa saker ska fixas. 

Dante sover fortfarande och jag har fått i mig lunch i lungan ro. Jag gissar att detta är den sista lugna stunden på några dagar då Leo är ledig resten av veckan. 

Nej, nu vaknade lilleman! Dags för lite gos innan hämtningen :)
Min minsta älskling, snaaart ett helt år gammal. 

Inga kommentarer: