2013-12-08

Kalasdag

Idag har jag känt mig seg i kroppen. Vi åkte hur som helst förbi Solna centrum för presenthandling (i sista sekund sådär) och lunch. Leo var ungen som skrek nej så alla i gallerian hörde och den som satt ursött och åt sina pannkakor. The terrible two's blandat med treårstrots är lika med en oberäknelig upplevelse ;) Han går så sjukt med plus då han är sitt vanliga jag att det slår ut det jobbiga, tack och lov.

Vi åkte sedan på Liams treårskakas. Emilie hade gjort det bra, inte lika många gäster som förra året och vi stannade tills Dante sa ifrån. Han brukar sova 4-5 gånger per dag och var nu vaken i många timmar, utan att klaga. Mätta och glada, några höga på socker, åkte vi hem. 

Jag har låg smärttröskel och känner att jag har feber även ikväll. Tempen visar på en grad men nog mycket för att mysa ner sig i soffan, ha värmekudden i knät och mumsa mörk choklad och proviva. 

Trevlig kväll och glad andra advent!

I brist på bilder från idag får ni se Järvastaden uppifrån.
Vi bor i ljusgröna huset bakom lyftkranen. Kista är långt bakom skogen på den nedersta bilden. På den översta ser man Friends arena. 

Inga kommentarer: