2013-12-07

Pepparkaksbak och fina grannar

Idag blev det en tur till Sala och tillbaka. Vi kom till farmor på förmiddagen och mina föräldrar samt lillebror och hans sambo kom dit dom med. Jag, farmor och Mikaela bakade pepparkakor medan de andra lekte/vilade/passade barn. 

Tack pappa och farmor för bilderna ;)

Vi åkte hem på eftermiddagen innan allt dagsljus var borta. Leo fick gå ner till Elin på en gång och åt även middag där. Vid halv sju, sju-tiden hämtade jag honom för att börja kvällsrutinerna men då hade Martin gått över till grannarna mitt emot oss, Felicia med familj. Felicia går ju också på Leos dagis, fast en annan avdelning. Lika gammal som Leo. Jag la Dante och gick sedan över till grannarna jag med. Leo lekte superfint till halv nio. Då hade Martin fått mat också ;) (jag hade redan ätit). Toppen att vår babyvakt fungerade genom väggarna!

Vi sjöng mycket och länge innan Leo somnade. Nu halvligger jag i soffan och ser "The Proposal". Jag känner mig helt slut i kroppen men är så glad över idag. Den har laddat mina batterier :)

Inga kommentarer: