2011-02-23

Föräldragrupp

Tidig morgon idag igen. Det var dags för första träffen med föräldragruppen. Leo är väldigt enkel att ha å göra med, vilket jag är så tacksam över. Han äter, sover och skiter. Han äter regelbundet och är nöjd däremellan, vilket är ganska ovanligt märkte vi idag. Det kommer såklart ändras men än så länge har vi en mönsterbebis. Men det gör det lätt att ta honom med överallt vilket är så kul!

Det var en jättebra föräldragrupp vi hamnade i. Vi var några mammor som snabbt hittade varandra och första promenaden är redan bokad.

Imorgon ska vi upp tidigt och skjutsa Martin. Han ska vara borta hela dagen på någon jobbgrej. Jag och Leo ska till BVC igen. Dags för att mäta och väga igen.
Nu ska jag kolla på "Livet på BB" på kanal 5. Varje gång jag ser ett barn födas tänker jag på min förlossning, på Leo och jag börjar nästan jämt böla av glädje. Hehe.

Inga kommentarer: