2011-02-22

Faderskap

Idag har familjen Westblom-Johansson besökt Solna Stad. Jag och Martin har skrivit på en massa papper och från och med imorgon (beroende på hur snabba dom är på skatteverket..) är jag inte Leos ende vårdnadshavare. Detta var egentligen något vi hade tänkt fixa innan Leo kom, men när han ville vara nästan en månad tidig hann vi inte. Skönt att ha det gjort nu i alla fall! (Så nu kommer jag få underhåll av Martin om jag dumpar honom med andra ord, he he.)


På papperet numera inte bara min älskling.

Nu ska vi bara ta det lugnt. Martin, lyckosten, ska klättra idag så han kommer hem sent. Snart tar jag med Leo och klättrar jag med. Jag får vara lyhörd på min rättså nyförlösta kropp bara. Men barnmorskan berättade igår att bröstmjöken kan försvinna om man tränar för hårt. Så det kan med andra ord vara nyttigt att stanna inne och mysa i soffan ibland också ;)

(Ja, jag kommer numera skriva en del om bröstmjölk, barnbajs och föräldraträffar, jag har ju blivit mamma. Så det får ni stå ut med. Det och en massa bebiskort.)

Inga kommentarer: