2015-04-17

Tuffaste fredagen

Hej vänner och familjemedlemmar!
Idag har jag haft en tuff dag. Jag har nu landat något och ska försöka dra det kort. 
Dagen började med lämning på förskolan, som vanligt. Regnet började smattra, som tur var, efter jag lämnar barnen men jag hann bli helt blöt innan jag var framme vid KS. 
Jag var ensam idag då många av kollegorna var lediga. Jag vill inte gå in för mycket i mitt arbete men jag kan berätta att det har nog varit den tuffaste dagen sen jag började där för tre år sedan. Jag har fått förklara och stå upp för mycket negativa händelser, som jag själv inte varit ansvarig för. Jag har pendlat mellan skratt och gråt. Ingen lunch blev det heller. Istället tog jag cykeln förbi Solna centrum, köpte en topp, ett halsband och en flaska rosé. 

Mitt mantra idag. Är samtidigt väldigt tacksam över mitt arbete och att jag får vara ledig varje helg. 

Nu sitter jag och småtittar på Let's Dance och målar naglarna. Imorgon bär det av mot Västerås :)

Inga kommentarer: