2014-12-22

Dagarna innan jul

Sitter uppe själv och äter lite frukost innan jag ska sätta mig på bussen till jobbet. Jag är själv ansvarig för NK-mottagningen idag och imorgon och håller tummarna för att det ska vara lugnt. Ser fram emot att jobba. Jag fick ju lov att vara hemma hela förra veckan. Tyvärr så är Dante sjuk igen så Martin fick stå sitt kast och vara hemma. Det är nog "bara" feber från 1,5-årsvaccinet men jag tycker så synd om honom. Han har varit så mycket sjuk nu. Tack och lov äter han bra ändå. 

"Åh vad gulligt", tänkte vi när han somnade i soffan i lördags. Vaknade med feber :(

Nu är det dags för mig att borsta tänder och smyga ut. Det är ovanligt att få gå upp och göra sig iordning själv på morgonen, så jag njuter av lugnet. 

Hoppas ni får en bra dan-före-dan-före-dopparedan! :)

Inga kommentarer: