2014-10-10

Fredagskaos med en god nyhet

Vilken fredag! Min jobbdag har varit upp och ner. Det började med arga patienter och doktorer och som vanligt är man som sjuksköterska mitt emellan dessa. Vi tog en lunch på glada restaurangen och tog dagen som den kom och som tur var blev alla glada igen. Jag har för övrigt dom bästa och finaste kollegorna. 
Här är några :)

När jobbet var slut sken solen och jag hann med en snabbhandling innan jag hämtade barnen. Lite middag och plockande på det. Detta eviga plockande. 

Nu sover Dante och Leo äter kvällsmacka. Han var tydligen "superhungrig i magen" trots tre portioner spagetti och bacon. 

Sist, men inte minst vill vi gratulera Stina och Marco till sonen! Mina barn har fått en kusin till och vi längtar sååå tills vi ses! Skönt att höra att allt gått bra :)

Inga kommentarer: