2014-09-04

Födelsedagar och förskola

Igår fyllde Martin år. Min söta gubbe blev 33 och kände sig gammal. Tycker ändå han hunnit med en hel del under sina år. 
Han fick några presenter och smörgåstårta till middag, precis som han ville. Vi ska fira mer imorgon :)

Leo, när vi kom hem från dagis och en tur till Solna c. Han somnade innan jag fick av mig skorna!

Det går toppen för Dante på dagis och igår fick han vara där själv några timmar. Idag lämnade jag båda mina grabbar och det kunde inte gå bättre. Dante är nog lite för liten för att inse allt och är mest glad åt att leka och vara med dom andra barnen. Leo pussade upp mig och sa sen hejdå och gick till de andra. Underbart!

Jag tog cykeln till banken i Frösunda, där Martin jobbar, för ett möte med vår banktjej. Vi öppnade ett sparkonto till Dante (fy skäms så senavi varit med det) och kollade över lån och pratade framtidsplaner. Efter det var Martin tvungen att springa tillbaka till hp så jag tog en cykeltur genom Solna till Solna centrum. Det är ju ändå min födelsedag så det blev lite shopping :)
Make everyday count! (Mina gamla kläder. Höstskor, linne och kofta fick följa med mig hem.)

Helt ljuvligt väder är det och jag älskar att cykla runt i mitt Solna. Jag har nu kommit hem och ätit lunch och väntar nu bara på att förskolan ska ringa och säga att min lilla älskling vaknat. Ska bli så roligt att höra hur det gått! No news, good news tror jag på iaf :)


Inga kommentarer: