2014-09-04

Bästa dagen

Barnen har precis somnat. Jag klarade enensam kväll ganska galant men det är skönt att få en stund för en själv nu måste jag säga. Jag är i alla fall löjligt stolt över mina söner och nu, efter dom senaste dagarna, har jag haft mer kvalitetstid med dom. Antagligen för att jag fått några timmar här och där själv, så jag orkat och då älskat att vara med mina söner. För jag kan då säga att detta år inte varit det lättaste.
Det känns helt rätt att gå ner i tid och förhoppningsvis mår hela familjen bra av det. 

Martin kom precis hem och ut på balkongen där jag nu sitter och njuter av sensommarvärmen och solnedgången. Jag fick en fin ask med ett smycke med en tanke bakom, som Attling så fint skriver. Bra funnet då jag har ganska små handleder. 
Carpe Diem ❤️

Här är några fler bilder från kvällen. 

Martin trodde jag hade haft en tuff och tråkig dag men nej, den har varit toppen. Den började alldeles för tidigt med griniga barn och huvudvärk men sen log jag för mig själv och tänkte att det skulle bli en underbar dag. Och det blev det! Vädret har ju hjälpt till en del också, och alla fina samtal, tankar och gratulationer på Facebook ;)

Inga kommentarer: