2014-08-14

Bloggvila

Det har varit skönt med en liten bloggpaus mitt i allt. Allt är bra här, ingen fara. Efter magsjukor, bränder, kräftskiva och dagisstart mår jag super. Har kanske fortfarande inte all ork tillbaka så jag tror jag måste börja ta vitaminer. 

För stunden sover Dante i vagnen. Vi har några dagar fått honom att sova en lång gång mitt på dagen men idag var han uppe så tidigt att det inte gick. Leo är på dagis, i storbarnsgruppen. Bara 15h denna vecka, 30 nästa vecka. Det går jättebra men han är trött. Han sover ju inte längre på dagen, som han gjort sen i våras pga allergi. Han somnar mellan sju och halv åtta på kvällen istället, precis som sin bror, och får sova i nästan 12 h. 

Idag ska jag sortera i barnkläder. Min svägerska Stina ska ha barn i oktober och ska få låna lite barnkläder och artiklar. Mina söner växer så det knakar och speciellt Leo så han ska få nya kläder. Dante får ju ärva mycket. 

Nej, nu avslutar jag detta inlägg med några bilder från senaste veckan. 

Inga kommentarer: