2014-06-21

Tre dagar i rad

Hej hopp!

I torsdags fick Martin semester. Eller ja, först kommer han vara föräldraledig två veckor då jag jobbar men sen har han några veckor till. Vi har börjat fundera på att kanske ta en veckas semester i vinter också så det blir till att spara några dagar till det. 

Igår var det midsommarafton och vi var hemma hos Johannes och Bea på söder med ett gäng. Vi hade även tänkt åka till Uppsala på eftermiddagen men då vi har två barn som ska roas passade det bättre att vara kvar. Mycket trevligt hade vi det iaf och åkte hemåt runt åttatiden. Då hade Leo redan somnat i soffan men Dante väntade tills vi kom hem. Leo sov genom bilresan och upp till sängen som tur var. 
Dans runt midsommarstång genomfördes såklart, en lite otraditionell kanske ;)

Idag fick jag en efterlängtad sovmorgon. Martin ska ju komma in i det här att gå upp tidigt med två barn så ;) efter en mycket lugn förmiddag (tror alla var lite småtrötta efter midsommarfirandet) så blev det så att vi delade på oss, jag tog Leo på en tur till stan och Martin var kvar hemma med Dante. Leo älskar ju tåg och bussar och allt sånt så han fick verkligen en bra dag. Det blev även stopp i tunnelbanetrafiken precis när vi var ute och åkte så vi åkte tre bussar och en spårvagn till centralen för att ta pendeln hem haha. 
Brukar ju inte fota mig själv så ofta. Det är så mycket roligare och lättare att fota barnen... Här är jag idag i alla fall :)

Min spexare till treåring ❤️
...undrar vem han fått det från...?
Min andra underbara son som åt riktig mat med oss andra!

Nu sover båda sönerna och jag och Martin ska nog se en film och äta godis. Mumma!

Trevlig kväll på er alla! 





Inga kommentarer: