2014-06-22

Söndag

Klockan är strax efter nio och jag ligger redan i sängen. Jag är så trött.
Ligger och planerar lite i huvudet när jag ska gå upp, vad jag ska göra, vad jag ska ha med mig såhär första dagen tillbaka på jobbet. Jag tycker mest det ska bli roligt men visst, lite pirr i kroppen är det ju också. Positivt pirr. Jag älskar mitt jobb. 

Vi har haft en underbar dag. Hemmafix och utelek, som vanligt med andra ord. Martin börjar sakta men säkert komma in i "föräldraledigrollen" och har ställt några frågor utspritt under dagen. Han är nog mer nervös än jag ;) Jag vet att det kommer gå galant och jag tror det är bra för oss alla, det här. 

Dante har fått smaka första glassen. Det sa klick. 

Mina söner har även gosar och lekt ihop idag. Det är vi inte bortskämda med kan jag säga. Inte sen Dante blev "stor" (i hans ögon) och började ta plats. 

Nu ska vi se om mina trötta ögon orkar med några rader i boken. Igår gick det inge bra. Fortsätter det såhär kommer det ta tid att läsa klart den ;) Än så länge är den bra!

Inga kommentarer: