2014-04-28

Sol ute, kaos i sinne

Båda barnen sover. Då kan titta in här och berätta lite om hur vi har det. Jag tar inte ens dag i taget, jag tar en minut i taget. Vi har mest försökt överleva denna vädermässigt underbara helg. Ute har solen skinit och barn skrattat och lekt. Hos oss har båda barnen gråtit min stop. Dante fick ju tillbaka febern och det har bara blivit värre. Inget gör honom nöjd så idag fick han tid hos doktorn. CRP 66, ny provtagning imorgon. Dom kunde inte hitta nåt annat så vi fick åka hem igen. Leo, som haft det jättejobbigt med sin allergi i helgen, är hemma från dagis på obestämd tid. Inatt kunde han knappt sova för att hans ögon gjorde så ont. 

Dessa dagar överlever man bara. Man glömmer dom lyckligtvis och det är tur dom är få. Vi har varit lyckligt lottade. Dessa är nog de tuffaste dagarna sen barnen kom. Men istället för att själv bryta ihop (när barnen blivit friska och man faktiskt kan det) tänker jag säga till Martin att vi ska fira! Då har vi något roligt att se fram emot. Min storebror och svägerska har redan sagt att dom ska ta barnen ;D


Inga kommentarer: