2014-04-01

Några första gången

Nu ligger jag i sängen och är riktigt trött. Men innan jag somnar vill jag berätta om idag, då det blev några premiärer.

Dante fick åka cykel. Jag var tvungen att pumpa däcken på min cykel och lämna några paket på Hemköp, så då fick Dante glatt hänga på. Han sa inte så mycket. Såg mest ut såhär:

Cykeldäcken behövde pumpas för att jag senare skulle kunna cykla till jobbet! Jag ställer upp lite då och då nu när det funkar och ibland har dom kvällsmottagning för att få ner väntelistorna/tiderna. Det var ärligt talat skönt att få några timmar på jobbet, hinna prata med kollegorna utan att bli avbruten av barn. Jag kom väldigt fort in i allt kände jag, nästan som att man aldrig varit borta. 

Stämningen var lugn och tyst. Inte många där, ingen ringande telefon och inga akuta besök. Att jag fick betalt kändes bara som en bonus ;)

Nu ska jag sussa bredvid min minsta son. Han sover helst nära nära mamma eller pappa nu för tiden. Jag klagar inte ;)
Natti natt!




Inga kommentarer: