2014-03-18

Tisdag, helt enkelt

Så var kvällen här.
Vi har haft en bra dag, jag och mina söner. Leo har inte visat ett enda tecken på sjukdom men jag lät honom sova länge mitt på dagen. Natten blev ju lite konstig. 


Vi har lekt inne men när min migrän blev för jobbig var jag tvungen att gå ut. Mina söner är väldigt högljudda av sig och jag är känslig mot sånt tydligen. 
Tur att Leos hörselskydd finns. 

Väl ute somnade pojkarna på en gång så jag kunde strosa runt i området med mina "gubbar" i hörlurarna (Peter LeMarc och Mauro Scocco). Vi var ute i 1,5 timmar och efter det var huvudvärken borta (kan även vara Eezen som hjälpt ;)).

När vi kom hem spanade Dante in sina nya skor. Mycket pengar för så små saker men jag tror Dante kommer gå sönder dom ;)
Min lilla Dante. 

Fick även ner killarna i soffan för att fota dom i deras nya t-shirtar som mina morföräldrar köpt och skickat ner från Boliden. Självklart stödjer vi Skellefteå AIK och det ska mina söner få visa ;)



Inga kommentarer: