2014-03-13

Redan torsdag

Oj här flyger då dagarna förbi!
Vädret har ju varit helt underbart så jag har varit ute en hel del, gått långpromenader och så. Leo har fått ögondroppar både igår och idag då det verkar klia så i ögonen. Han ser ju nästan slagen ut stackarn. Kommer bli en tuff vår för vår lille herre. Jag är glad över att han är ett år äldre och förstår så mycket mer. Han går för övrigt runt och säger dom mest söta sakerna nu för tiden. Min kloka son. 

Vi har såklart lekt ute mycket efter dagis. 

Idag blev vi hembjudna till Elsa och hennes familj på middag. Elsa är Leos kompis från dagis men vi har känt varandra sen föräldragruppen. Dom tycker mycket om varandra så det är ju roligt. 


Imorgon är det fredag hörni. Min favoritdag tror jag nog, när hela helgen ligger framför en :)


Inga kommentarer: