2014-03-11

En perfekt dag

Vilken rolig dag vi haft idag, jag och mina söner!

Leo vaknade pigg och glad och efter att Dante sovit sin morgontupplur gick vi till Öppna Förskolan. Det var en superhit och Leo lekte så fint. Under sångstunden satt han så fint bredvid mig, hjälpte till med saker och pussade en massa på mig och Dante. 

På vägen hem hämtade vi ut paketet med Leos nya vårskor. Han gillade dom på en gång!

Efter en kort paus hemma med lunch och vila gick vi ut igen. Båda barnen somnade direkt i vagnen och vaknade framme vid Överjärva gård. Vi tittade lite på fåren och lammen men Leo tyckte inte om dom sa han så vi gick iväg för att ha en liten picknick, vid bästa utsikten. 


Efter en härlig promenad genom skogen med dessa två gullungar var vi (läs: jag) helt slut så då blev det en enkel middag hemma. Båda barnen somnade fort efter mat och en hel del lekande och springande här inne. 
Trots trotsen som visar sig lite då och då (och som ger mig migrän) är vi inne i en bra fas nu. Jag älskar min fina familj och mitt liv här i Järvastaden :)



Inga kommentarer: