2014-03-28

Min fredag

Det var som sagt en mindre trevlig morgon imorse. Jag märkte hur jag fick svårt och ont att ta djupa andetag. Så spänd var jag. Men efter promenaden kändes det bättre. Väl hemma fortsatte Dante att sova i vagnen och vaknade inte förrän kl elva, vilket nästan aldrig hänt! 
Nyvaken med svettfrilla.

Jag fick lite lugn egentid, oj så skönt. Sen hade jag lust och ork att plocka, tvätta och städa. Dante hjälpte till med postsortering och dammsugning. 


När jag var på väg ut genom dörren för att gå till dagis kom Martin hem och följde med mig. Leo blev nog lite paff och glatt överraskad :) Efter lite fotbollslek på ängen var Martin tvungen att jobba lite till så jag och grabbarna gick till Ica. Blev mest onyttiga saker såhär på fredagseftermiddagen ;P


Vi hann leka lite på baksidan innan vi gick in för att steka köttbullar. Efter ett bad sover nu Dante och Leo myser i soffan framför favoriten Nicke Nyfiken. 

Ja, så har våran fredag sett ut. Vi ser fram emot en helg med fint väder och trevligt umgänge :)
Förresten. Dante har även hunnit bli 10 månader idag. Grattis Dante!


Ojdå. Märkte att det bara blev en massa Dante-bilder i detta inlägg. Ni får stå ut med dessa bebisbilder ;) Det är mitt liv just nu. Jag får nog slänga upp en på Leo också så det blir mindre ojämnt. 

Leo, igår på dagisgården, och runt halsen hänger nya intressanta prylen; en kikare. 



Inga kommentarer: