2014-02-28

Fredagslugn

Vi kom ut en sväng idag. Vi träffade upp en mamma-väninna och hennes söner för lite lek innan vi allihopa gjorde fredagsshopping på Ica. 

Idag ville Leo putta på sin käre lillebror. Urgulligt tycker en blödig morsa ;P Sen fick Dante prova på den stora gungan. Som ni ser gillar han det så mycket att både armar och ben fladdrar. 
Leo och hans idol Liam, 2 år äldre. 

Väl på Ica fick Leo ett utbrott som gjorde att jag var nära att lämna alla varor i vagnen och storma ut. Men jag höll mig och väl hemma hade vi ett prat om allt alltihop. Leo blir både kramig och glad efter såna här utbrott. Det är som att han får en urladdning och bemöter jag honom rätt mår han bättre efteråt. Jag tycker för övrigt varken om curlande eller helikoptrande. 

Nu har vi vuxna lite fredagsmys här hemma. Jag vid tv'n och Let's Dance och Martin vid datorn, hehe. Vi tittar på varandra och ler lite då och då. Pojkarna sover efter lite stök så det är skönt att lugnet kommit även till vårt hem. 
Helgen kommer utan några måsten eller planer. Vi tar dagarna som dom kommer. Något skoj bli det nog :)

Trevlig helg allihopa!

Titta vad jag hittade. Martin och en väldigt liten Dante. Puh, jag är glad över att den perioden är över. Underbar och fin men jobbig. Sommaren var inte att leka med.

Inga kommentarer: