2014-01-30

Torsdag kväll

Idag har vi bakat, jag och Leo. Förhoppningsvis räcker muffisarna till kalaset. Får se, vi får kanske baka imorgon kväll också. Tänkte göra det enkelt på kalaset så vi bjuder på tårta, muffins och en massa olika frukter. Leo trivs ju bäst med liten folkmassa så det blir inget megapartaj. 

Visst ser han cool ut? Efter att ha slickat slickepotten hittade han våra solglasögon. Det är aldrig tråkigt med barn ;)

Sen så har jag pratat med min chef. Känns lite konstigt då man befunnit sig i en bebisbubbla i åtta månader och innan dess var jag ju sjukskriven flera månader. Jag får börja jobba när jag vill och jag skulle lätt kunna tänka mig att hoppa in någon dag här och där men det är lättare sagt än gjort. Jag och Martin ska prata i helgen ;)


Sitter just nu och tittar lite på tv. Hade behövt städa lite mer, ta köket och tvätten...men det känns som att jag gör det hela dagarna nu för tiden. Jag behöver en liten paus. Jag går ju upp tidigt, jag fortsätter imorgon. På förmiddagen får vi finbesök och jag arbetar lite bättre under press ;)

Go kväll!

Inga kommentarer: