2014-01-26

Middagsgäster

God morgon!

Igår kom Elsa och Per mitt på dagen. Per klättrade med Martin och Elsa lekte med mig och grabbarna ett tag. Till middagen kom även Carro och Alexander, Bella och Robin samt Linda. Andreas kom senare på kvällen. Vi lagade tacos och äppelpaj och alla var så mätta och nöjda vid midnatt då de sista gästerna åkte hem. 

Vi har startat en ny tradition, "Sala-tjejligan" med respektive träffas och äter tillsammans :) Nästa gång får någon annan bjuda och ju fler som kan komma desto roligare. Det var ju helt otroligt att alla kunde komma igår!

Mina små pojkar gick och la sig i någorlunda tid och kunde sova trots högljutt prat och skratt. Det hade ju varit skönt om man hade haft en övervåning dock ;)

Blev tyvärr inga fler bilder efter detta. Jag hade fult upp med mina gäster ;)

Inga kommentarer: