2014-01-28

En tisdag i bilder

Ännu en lugn hemmadag och jag fick iaf sova fem minuter innan Dante vaknade på förmiddagen. Ja, det blev lite tokigt med vilan idag så han somnade nu vid kl sex. Får se hur natten blir nu.

Annars har denna tisdag sett ut såhär:

Martin ville lägga upp ett "Grattis Dante, 8 månader"- kort på Facebook så jag satte honom på golvet och tog bland annat dessa. 

Jag gick till dagis. 0 grader stod det på termometern men då det blåste ute kändes det som -10. Burr!

Jag lagade mat och skar mig i fingret för tredje gången på en vecka. Man kan tro att jag bara tycker om att ha Bamse-plåster på mig. 
Här inser jag också att Dante håller på att käka upp Leos "Cars-tidning". Han kommer åt allt nu! Han blev för övrigt  jättearg när jag tog bort den. 

Maten blev god i alla fall. 

Ännu en kväll med en grinig Leo. Denna treårstrots är inte att leka med. Söt som få är han ändå. 

Tex här då han ska skrämma pappa

Nu ska bara den största (mellersta?) busungen isäng så kan jag slappa i soffan med en glass :)

Inga kommentarer: