2013-12-25

Jul

Ja, här är det fullt upp. Har verkligen inte haft tid till att blogga. Vill hellre vara med min familj :)

Kort sammanfattning då? 
Dante hade tredagarsfebern, sa jag det? Prickarna kom direkt efter febern och är fortfarande synliga. Tänk, det var det första Leo var sjuk i också. 
Dante har varit bökig i magen av allt slem, vilket resulterat i mycket gråt och sömnlösa nätter. Det är nu på bättringsvägen. 

Vi har firat jul idag med hela min familj med respektive. Leo har fått vara något i centrum så pass att vi anpassat oss efter hans tider och ork. Ibland är det bra att vara första barnbarnet ;) Tomten kom såklart och när vi sedan hade julklappsutdelning var han hjälpreda och gav ut alla paket till samtliga, och sa god jul. Sååå sött!!

Jag tyckte förut att julafton kunde vara rätt seg sådär mitt på dagen men i år följde jag med till kyrkogården för att sätta ljus på farfars grav. I år är jag även tvåbarnsmor och det har verkligen varit fullt upp. Det är också sååå roligt att få uppleva julen genom sina barns ögon. 




Nej, nu håller jag på att somna. Dante är klarvaken nere med Martin men jag hinner kanske vila en stund innan dom kommer upp. 

Inga kommentarer: