2013-12-21

Hemmadag

Dantes feber var inte borta. Den var jobbig inatt men han har inte behövt Alvedon sen i morse och sakta men säkert har den försvunnit. Jag tror nu på att den förblir borta, annars blir det väll ett till besök hos doktorn. 

Leo har lekt lite med grannflickan Felicia. Vi har även tagit en sparkcykeltur till Ica och han har blivit klippt. Både han och Martin, så nu är mina pojkar fina för julen :) Både jag och Martin har sovit då och då här på dagen, så jag tror det var bra att vi bara vart hemma och tagit det lugnt. Jag var ner till förrådet för att finna Leos gamla kläder för säkert fjärde gången. Jag visste att det var en del som fattades och där, längst ner in i hörnet, en hel flyttlåda med babykläder. Så nu går tvättmaskinen varm, för det var ju kläder i storleken Dante har nu och säkert lite senare i vinter. 

Min fina pojke ❤

Inga kommentarer: