2013-11-08

Fredag

Idag var Leo fortfarande feberfri så han fick vara på dagis. Han kanske var lite trött (somnade elva igår kväll) men jag behövde lite tid för mig själv och Dante innan helgen. Jag älskar min son men behöver vila för att orka vara en bra mamma. Ni ska veta att jag har en helt annan respekt för föräldrar nu när jag själv fått smaka på föräldraskapet ;) Det är tur att dom kan få en att le och skratta bara av att vara sig själva. 


Jag började känna mig lite deppig imorse, kanske för att jag fått ännu mindre sömn senaste nätterna. Jag har så mycket jag vill göra men har ingen tid för det. Det är bara barn och bebisar nu för tiden. Jag älskar det för det mesta men jag längtar till den 30/11. Då kommer jag och Martin få en egen kväll när vi, med några kompisar, ska på Lights i Tele2 arena. 

För att temporärt få mig på bättre humör har jag sett till att göra saker istället för att slappa i soffan (vilket jag kanske behövde mer). Dusch, plockande och rensning av min garderob. Det är väldigt skönt att slänga ut gamla kläder man aldrig använder. 

Nu ska jag dricka upp kaffet och hämta Leo på dagis. Martin skulle försöka komma hem tidigt från jobbet och ikväll blir det fredagsmys med pizza, popcorn och film!



Inga kommentarer: