2013-10-15

Vila, tid för tillbakablick

Äntligen lite lugnt här hemma. Leo är på dagis och Dante sover. Igår var det fullt upp. Jag och Dante var på babysim och sen och handlade. Jag hann slänga i mig lite mat också innan vi hämtade Leo (och Elin) tillsammans med Madde. Leo var extra mammig och pappig på kvällen och jag fick migrän (som tack och lov gick bort med tablett). Imorse väckte Leo hela familjen strax efter sex med gnäll. Denna trotsålder är inte att leka med alltså. Vi håller tummarna att de andra trotsåldrarna blir lugnare ;) Hur som helst är det välbehövligt med vila i soffan, kaffe och Nyhetsmorgon.

Har ju inte hunnit berätta om söndagen. Jag och mamma styrde ihop och fixade så hela familjen träffades (nästan hela, svägerskan Lidia saknades). Det var äntligen dags för våra älskade hundar Bilbo och Happy att få komma ner i jorden. Dom fick en plats bredvid stenen på framsidan vid stugan. Då är dom alltid med oss. 
Vädret var perfekt och det kändes sorgligt men fint. Det var jobbigt när Leo gick fram och ropade efter dom. Han verkade sedan förstå att dom var borta. 

Stugan från bryggan sett. 

Stugan blev även den rustad för vintern. 

Happy och Bilbo. 
Bredvid varandra. 

Vackert väder. Vackra Sverige. 

Fin söndag trots allt ❤

Inga kommentarer: