2013-10-12

Besök och hemmakväll

Idag har vår kära bil tagit oss till Köping och sen till Sala. I Köping hälsade vi på Martins syster och det var såklart mycket trevligt, lite spontant sådär. 
Nu ligger vi i mina föräldrars soffa. Dante håller på att somna i "korgen" (en stor tvättkorg i rotting som bl.a. min lillebror sovit i när han var bebis). Perfekt att flytta runt bebisen i under dagen. Mamma håller på att läsa böcker för Leo uppe i sängen. Vi håller tummarna att han sedan somnar fort. Han brukar somna snabbare när nån annan lägger honom. 

Ikväll väntar Intresseklubben på 1an och lite choklad. Sen blir det tidigt isäng. Jag sitter för övrigt med min mors stickade väst på mig och känner mig lite pensionärsgullig. 

Trevlig lördag kväll mina vänner, både ni som sitter hemma och gullar och ni som springer ute på stan i obekväma kläder och skor i kylan.

I brist på bilder från idag får ni se denna, på mig och Leo från förra sommaren.

Inga kommentarer: