2013-10-28

Lediga måndagen

Det är höstlov och Leo har vart hemma med mig och Dante. För två veckor sen trodde jag att denna måndag skulle bli tuff, med tanke på Leos trots och böket med sovandet på dagen (söva Leo i vagn med Dante i bärsele). Men jag kan gladeligen berätta att dagen har varit super! Leos trots har lugnat sig och han har varit vår goa Leo senaste dagarna och underbara syskonvagnen gör sövandet till en enkel och snabb uppgift. 

Vi har spenderat dagen med Madde, Elin och Lily. Gått till Ica med sparkcykel, lekt inne, ätit lunch tillsammans, gått promenader och lekt inne ännu mer. Leo och Elin har lekt jättefint ihop! Leo har kissat och bajsat på pottan idag och tar ibland egna initiativ att göra detta. Det har gått väldigt bra det här! Han får nog sova med blöjan ett litet tag till dock. 


Nu sitter jag snällt på toan och vaktar min son som älskar att bada :)

Inga kommentarer: