2013-09-26

Mot solna c, igen

Det verkar vara en tuff men kort förkylning. Känner mig redan bättre :)

Nu är vi på väg till solna centrum, jag och Dante. Tredje gången denna vecka, hehe. Igår shoppade vi lite tillsammans med Madde och lilla Lily. 

Sötaste Lily som ska döpas i helgen. 

Nu ska vi till BVC för att mäta, väga och kanske prata lite smakportioner. Tänk att Dante är fyra månader om några dagar! Amningen fungerar perfekt nu, efter lite strul i början, så jag känner just nu ingen stress över att ge honom vanlig mat. 

Imorgon ska vi hälsa på mitt jobb. Dom har fixat ihop en fika med ytterligare en kollega som blivit föräldraledig. Jag bidrar med hallongrottor :)

Dom blev mycket goda ;)

Får se om Leo följer med imorgon. Lite strul blir det ju när han måste hämtas senast halv tre, sover middag en timme mitt på dagen och vi ska fika kl ett :S 

Inga kommentarer: