2013-09-28

Jobb och dop

Igår hälsade vi på mitt jobb. Leo fick vara på dagis då Martin kunde hämta honom. Det var jätteroligt att se alla igen och få visa upp Dante. Längtar redan tillbaka, men bara lite ;) Efteråt åkte vi till Martins jobb och hämtade upp Leo för att sedan åka hem. 



Idag har vi varit ute på äventyr. Dop närmare bestämt, i Torsångs kyrka utanför Borlänge. Leo hann både grina, springa runt överallt och skrika innan dopet började så vi turades om att leka utanför kyrkan medan dopet pågick. Ja, så är det att ha en tvååring. Efteråt blev det storfika och vi hann prata lite med Peter och Madde och Leo fick leka med Elin :)

Vi åkte sedan till min familj i Sala och jag och mina smågrabbar stannar här till på måndag. Martin åker hem imorgon men först efter att vi gjort en trip i Sala Silvergruva, bara han och jag. Vi utnyttjar äntligen vår "upplevelse-box" så mina föräldrar, mina morföräldrar (som är här på besök) samt min lillebror är barnvakt åt Dante och Leo. 

Nu blir det snart sängen för mig. Jag fick huvudvärk på dopet som verkar ha utvecklats till migrän... Inte roligt. Men det har ändå varit en rolig dag :)

Inga kommentarer: