2013-06-27

Torsdag, mina pojkar och svettningar

Det är redan torsdag och bussarna står fortfarande stilla. Börjar bli sjukt trött på att vara drabbad nu måste jag säga. Fick gå till Solna c igår då jag hade klipptid. Blev helt blöt av svett både dit och hem. Själva frisörbesöket gick bra trots att jag fick ta upp Dante nån gång och mata. Jag får försöka komma ihåg att ta kort på mig själv snart så ni får se. Blir ju lätt att man bara tar kort på sina fina pojkar annars ;)

Idag har vi mest varit inne, jag och Dante. Han har ammat som en tok, ibland med en timmes mellanrum. Men så vägde jag honom igår på BVC och nu är han uppe på 3,5 kg! Har kunnat klätt honom i storlek 56 idag :)
Nu håller jag på att rinna iväg här hemma, som vanligt. Undrar om klimakteriet känns såhär? Det är väll på grund av amningen, men jag kan bli tokig ibland. Speciellt på nätterna när man är supertrött och måste sitta och amma varannan timme ;) Jag klagar verkligen inte, jag är mycket hellre varm än kall :)

Inga kommentarer: