2011-03-15

På bättringsvägen

Vi är fortfarande lite förkylda här hemma men det blev inte så farligt som jag trodde. Leo har egentligen bara blivit bättre. Jag har mest ont i halsen på kvällen/natten/morgonen och känner mig lite dåsig i huvudet. Så det är inte synd om oss. Som sagt, man ska försöka ha lite perspektiv på saker och ting. Jag är oerhört tacksam över hur bra jag har det.

Leo har ätit som en tok senaste dagarna. Det har oftast bara gått 1,5 timme mellan målen. Mycket bra om man vill bli frisk. Jag har också ätit mycket senaste dagarna. Allt för att bli frisk och kunna göra mat åt Leo, hehe. Idag orkade vi till och med en promenad i solen. Det var mycket varmare ute än vad jag trodde! Våren är här!

Snart dags att skippa "locket" och åkpåse.


Men sen tog orken slut. När Martin kom hem blev det vila. Leo låg mellan oss, klarvaken och sprattlade med armarna. Det är tur att han är tyst och nöjd även när han är vaken. Nu har vi ätit pannkaka à la Miriam (på norskt vis med bacon och blåbärssylt) och Martin ser på fotboll.

Inga kommentarer: