2010-02-01

Bangkok!

Efter en laang natt ar vi antligen framme i Bangkok. (Eller ja, vi har nu vart har i ca 7h..) Sjukt manga som reser med barn! Det kryllade av dom sma liven : ) Kul att se!

Flygresan gick bra. Ibland ar det valdigt skont att vara liten om man sager sa. Vi turades om att sova pa varandra, hehe. Nar vi klev av var jag bade overlycklig over att antligen vara har samt helt forstord efter resan. Men det forsvann fort. Thailand kandes pa en gang som hemma pa nagot satt. Kanske var det for att min kara sambo kommer harifran.. Hur som helst sa borjade vart aventyr med att hitta en plats att sova pa i Bangkok (ungefar vid MBK). Pa kann hittar Martin saklart hotellet som han bodde pa 2004 (galet!).

Vi slangde vaskorna pa sangen, borstade tanderna och tog en tuk tuk till Baiyok Tower (Thailands hogsta byggnad). Lite utsikt (tankte lite pa mormor..) och nagra drinkar och sedan bar det av mot Hard Rock Cafe. Japp, sma thailandare sprang runt och serverade och klappade handerna, men ande var det kara gamla Hard Rock... : )

Det ar fortfarande sjukt varm har nere men jag trivs verkligen! Trodde att det skulle vara jobbigare, men icke. Thailand, helt klart en favorit!

Nu ska jag springa upp till alsklingen. Vi har en lang och underbar dag framfor oss imorgon med.

1 kommentar:

Marlene ♥ sa...

Lyllo lyllo dig. Min dröm!
Ha en underbar resa=)
Kram