2010-01-31

T minus 4h.

Så. Nu är golvet spegelblankt, alla kläder tvättade instoppade i skåpen. Disken är diskad och väskorna packade. Nu sitter vi, jag här framför datorn och Martin framför FIFA, och väntar på att taxin/Håkan ska komma. Vet ej än vem som får nöjet att köra oss till Arlanda.

Jag kollar ut på snön. Det har vart en väldigt vacker dag idag. Jag kan inte annat än undra lite hur det kommer se ut när vi kommer hem. Det kan hända mycket på några veckor.

Jag ska försöka uppdatera bloggen och facebook när jag kan, men det är inget jag kommer att prioritera. Ja, jag kommer hinna med att skicka nåt mail till mamma, mormor och farmor. Och ja, vi ska ta hand om varandra och Martin kommer få hålla min hand så inte jag blir bortrövad.
Gaaah, resfeber!! Hoppas bara inte att vi får nödlanda som Karin, Magnus, Karin och Pontus fick, som åkte i onsdags kväll. Dom kommer vi träffa på nere i Railay, Krabi, på tisdag :)

Chaio!

Inga kommentarer: